Opkoop en inruil

Heeft u overtollig kantoormeubilair gooi het niet zo maar weg!

BMI kantoormeubelen koopt partijen kantoormeubilair en kantoorinventaris op maar u kunt dit ook inruilen op een nieuwe, gebrukte of refurbished inrichting.
Laat ons een gratis waardebepaling maken en u weet direct waar u aan toe bent.

Waarom BMI Kantoormeubelen?

Doordat BMI haar expertise niet alleen binnen Nederland heeft en bijvoorbeeld ook haar eigen export afdeling kunnen wij het maximale uit uw inventaris halen.
BMI Kantoormeubelen heeft diverse afzetkanalen binnen en buiten Europa voor uw gebruikte kantoormeubelen.
Naast haar eigen verkooppunten heeft BMI nauwe samenwerkingen met diverse partijen in Nederland.
Ook heeft BMI met haar partners verschillende verkooppunten en winkels in Afrika waar de afgeschreven meubels uit Europa nog bruikbaar zijn en dus nog waardevol.
Als u inventaris niet geschikt is voor de verkoop in Europa en ook niet geschikt voor export naar onze winkels of partners in Afrika dan kunnen we dit nog altijd recyclen.
BMI kent dus verschilende afvoerkanelen te weten:

- Geschikt voor verkoop binnen Europa
- Geschikt voor verkoop naar Afrika
- Afvoeren en recyclen

Zo kunnen wij de maximale waarde uit uw inventaris halen en dus ook nog waarde creeren voor u meubels die niet meer geschikt zijn binnen Europa en andere u kosten berekenn om dit af te voeren.

Plan een gratis advies gesprek met een van onze inkoopadviseurs en laat u verassen, meestal is uw inventaris meer waard dan u denkt!

Bel of mail ons voor meer informatie of een vrijblijvend adviesgesprek
T: 079 - 361 70 78
@: inkoop@bmi-kantoor.nl